25 Temmuz 2010 Pazar

İnci Pastanesi, Anıların Yenildiği Yer..

Evet, İnci Pastanesinde ben bütün anılarımı yiyorum, çünkü oraya girince geçmişten aklıma bir çok anı geliyor ancak gidip tezgahın üstünden aldığım bir tabak Profiterol ve bir bardak soğuk limonatayla her şeyi unutuyorum, yani bütün anılarımı yemiş oluyorum..

İnci Pastanesinden bahsedilince bizim evde babam hemen geçmişte oraya götürdüğü kız arkadaşlarından konuşuyor annemde bu olaya uyuz oluyor :), cidden de geçmişte kız arkadaşını kapan inciye götürürmüş, şimdilerde ise daha çok, iyi bir lezzet arayanların durağı olmuş durumda..



Bugün bir kez daha girdim o büyülü mekandan içeri, her zaman ki gibi ilk girişte ki tabureleri kimse görmediği için orası boştu ve direk oturdum, bir soluklandıktan sonra tezgah üstünden arkadaşıma ve kendime profiterol servisini yaptım.. Yaklaşık 1 dakika da tabak tertemiz olmuştu, profiterolün bence en önemli unsuru üstünde ki çikolata sosunun tadıdır, işte inci profiterol yerseniz bu sosun nasıl farklı olduğunu daha iyi anlarsınız..




Profiterol üstüne limonata içmeden sakın çıkmayın.. Afiyet olsun..


Adres; İstiklal Caddesi, 56, Istanbul
Telefon; 0212 293 9224‎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder