26 Haziran 2010 Cumartesi

Şiş Ciğerin İstanbul'daki Adresi...

Eğer ciğeri benim gibi sevmiyorsanız, Ciğerci Hulusi'den sonra fikriniz değişebilir...

Bilenler için Asmalı Mescitte Ciğerci Hulusi vardır, ciğeriyle meşhur olduğu söylenir, iki kere gittim ikisinde de ciğer yemeden çıktım çünkü sevmiyordum. Şirketteki Mersinli arkadaşım hatta benim hocam diyebileceğim birisi( Erdal Şahin ) tarafından Ciğerci Hulusiye gitmem yönünde bir tavsiye aldım ve ilk fırsatta yola koyuldum..

Kadıköy PTT arkadasın da ki sokaktan sahile gitmek için sağa döndüğünüzde bütün esnaflar bilir burayı, Ciğerci Hulusi Mersin Usulü Şiş Ciğerin İstanbul'da ki en iyi adresi diyebiliriz..



İki katlı mekanda oturduğunuz an itibariyle masanız donatılıyor, közde soğan, közde domates, sumaklı soğan, ezme, yeşillikler ve yanında lavaş ekmeği...




Bu lezzetleri yerken birden şiş ciğerler önünüze geliyor. Bir porsiyon 10 şişten oluşuyor, isterseniz şişleri 5 ciğer 5 et olarak talep edebiliyorsunuz.. Ciğerler o kadar güzel servis ediliyor ki, yediğiniz ciğerin kuzu etinden farkı olmadığını anlıyorsunuz.. Şişleri lavaş ekmeğine sarıp tek bir kalemde ağzınıza atabilir ve tam Mersin işi şiş yemiş olursunuz :) Şişleri lavaşa çekip üzerine ezme ve soğan ilave edince cidden tadından yenmiyor..





Şişleri bitirdikten sonra sıra tatlıya geldiğinde, mersinin meşhur tatlısı kerebiç önünüze geliyor. Kerebiç Mersinde sadece ramazan ayında yapılırken sonradan hızlı bir şekilde yayılmış.. Kerebiç anlatılmaz yaşanır bir lezzet, yanında çayda olunca süper oluyor..




Toplam iki kişinin 45-50 lira hesap ödeyerek rahatlıkla bütün bunları yiyebileceği bir mekan, lezzetleri ise cidden şüpheye hiç gerek yok..

Adres; Caferağa Mah. Mühürdar Cad. Misbah Muayyeş Sok. No:6/4 Kadıköy/İstanbul
Adres tarifi: Kadıköy PTT arkadasın da ki sokaktan sahile gitmek için sağa döndüğünüzde bütün esnaflar bilir
Telefon: (216)336-1123

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder